reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lukáš Milan

Lukáš Milan

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kombajnista zo Súče. Keď mám v ruke svoj pracovný nástroj, tak pokosím všetko. Popri tom ako hobby chodím do školy do tej veľkej Bratislavy. Často idem hlavou proti davu aj traktoru, tak som zvedavý, či sa mi to podarí dokázať aj na blogu. Zoznam autorových rubrík:  Keď ma jazyk svrbíAch tí naši novináriQuo vadis?Očný kontaktSexuálne praktiky pozemšťanovSúkromnéNezaradené

reklama

Quo vadis?

Quo vadis spravodajstvo na Markíze?

Lukáš Milan

Quo vadis spravodajstvo na Markíze?

Po dlhšom čase som si pozrel Televízne noviny na televízii Markíza. Konkrétne tieto. Trochu som sa pousmial, trochu som zaplakal, a tak trochu som prepol.

  • 5. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 353x
  • 21
Quo vadis, homine?

Lukáš Milan

Quo vadis, homine?

Dovoľte, aby som vám predstavil novú rubriku. Občas ma niečo zaujme. To už tak na svete chodí. Ale čo je horšie, často mám na to aj svoj vlastný názor. To by nebolo ešte také zlé, ale najhoršie na tom je, že mám neodolateľnú chuť to ostatným oznámiť. V normálnom živote sa krotím, neznečisťujem okolie svojimi filozofickými exhalátmi. Som filantrop. Preto nechcem, aby ľudia zakaždým trpeli, keď mám záchvat tvorivého kritického myslenia. Na druhej strane zasa nie som masochista. Čo je raz vo mne, musí ísť aj von (prírodné zákony sú očarujúce).

  • 5. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 998x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu