reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lukáš Milan

Lukáš Milan

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kombajnista zo Súče. Keď mám v ruke svoj pracovný nástroj, tak pokosím všetko. Popri tom ako hobby chodím do školy do tej veľkej Bratislavy. Často idem hlavou proti davu aj traktoru, tak som zvedavý, či sa mi to podarí dokázať aj na blogu. Zoznam autorových rubrík:  Keď ma jazyk svrbíAch tí naši novináriQuo vadis?Očný kontaktSexuálne praktiky pozemšťanovSúkromnéNezaradené

reklama

Očný kontakt

Hodokvas 2005 fotoočami

Lukáš Milan

Hodokvas 2005 fotoočami

Z kvasu je mnoho dobrých vecí. Pivečko, pálenô, ba aj koláče od starej mamy (i keď moja mama nie je až taká stará). Kvasenie je chemická reakcia. Ujo Newton povedal: "Kde je akcia, tam je aj reakcia." Tí, čo majú za sebou základy sedliackej logiky, vedia, že to platí aj naopak a je im jasné, čo chcem povedať. I keď aj ja mám s tým problémy... Hodokvas je akcia, kde sa kvasí.

  • 2. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Juščenko tak!

Lukáš Milan

Juščenko tak!

Mal som to šťastie a bol som na Ukrajine približne mesiac po skončení oranžovej revolúcie. Pravdupovediac nechcem sa tomu venovať vôbec. O tom bude samostatný článok, ale teraz ako predkrm vám prinášam niekoľko MOJICH fotografií. V prípade Indie ma ľudia obviňovali, že to nie sú moje fotografie, tak pre tých, čo by chceli opäť a zasa pochybovať: nafotil som a mám ich aj na negatíve. Kto by nejakú chcel...vedel by som sa dohodnúť...platí aj o Indii. :-)

  • 13. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
V Indii nie je iba špina...

Lukáš Milan

V Indii nie je iba špina...

Mnoho ľudí hovorí, že miluje nejakú cudziu krajinu, aj keď tam neboli. Nikdy som tomu nerozumel. Rovnako ako reči, že by chceli spoznať napríklad Egypt a jeho kultúru a vyberú sa tam s cestovnou kanceláriou. Tá ich klimatizovaným autobusom priamo z letiska odvezie k dobre vychladenému bazénu v luxusnom hotely. Jediný kontakt s domorodcami je pri kratučkých fakultatívnych výletoch, i to ich najprv preklepne turistická polícia. Na desať minút uvidia pyramídy a keď sa vrátia domov, tak hovoria, že spoznali krajinu.

  • 11. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 28
reklama
SkryťZatvoriť reklamu