reklama

Sexuálne praktiky pozemšťanov I.

Nebudem to tajiť. Už som mal sex. Kedy, ako, s kým a za koľko, to už si napamätám. Pre istotu. Spomienky sú niekedy nepríjemné. Občas aj nebezpečné. Ako sa vraví, v každej správnej spoločnosti sa debata do 20 minút zvrhne na sex. Nám sa to podarilo za niekoľko sekúnd. Tak teda vitajte v dobrej spoločnosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Keď som mal 16 rokov a iba hmlisté predstavy o praktických aspektoch sexu, našiel som doma v knižnici Kamasútru. Nie, že by dovtedy bola schovaná. To nie. Bola na tom istom mieste minimálne päť rokov. Bola však taká nenápadná, že mi ani nanapdlo vziať ju do ruky.

Obrázok blogu

Vydanie z roku 1969 neoplýva mnohými ilustráciami. Klasický text ani nie je veľmi vďačný pre zvedavého pubertiaka lačného po nových vedomostiach. Samotnému aktu a polohám je venovaná iba jedna kapitola. Bol som sklamaný. No ale naučil som sa, že správny milenec musí vedieť spievať, hrať na sitare a vedieť jazdiť na koni, prípadne, že existuje šesť druhov škrabancov. Nedávno sa mi dostala znovu do ruky. Už aj po praktických skúsenostiach s inkriminovanu kapitolou človek číta Kamasútru trochu inak. Aj som sa bavil nad mojou naivitou, keď som ju vtedy našiel. Tentoraz som tam hľadal techniky, alebo trik ako oddialiť vyvrcholenie. Márne. Našiel som tam práve opak. Ako zvýšiť slasť. To mi veľmi v mojej snahe nepomohlo. V jednej zaujímavej chvíli mi napadlo, čo tak urobiť prieskum medzi mužmi, aké fígle používajú, aby z nich neboli šprintéri na sto metrov. Desať sekúnd a dosť. Jasné, beriem, občas sa stane, že človek uletí. Po dlhej abstinencii aj 30 sekúnd príde ako večnosť, no ale myslím, že ženy väčšinou nepatria k fanúšičkám takýchto sólových šprintérov na krátke trate. Teraz nepočítam tie rady, ako pravidelný tréning, psychická pohoda a iné metodiky pred samotným výkonom. V mojom „vedeckom bádaní“ ma zaujímajú triky práve počas samotného športovo-emocionálneho zážitku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

O nejakých zlepšovákoch som už počul. Niektoré fungujú lepšie, iné pomenej. Taká „úžasná“ rada, že pri prichádzajúcom vyvrcholení je nutné na chvíľu prestať s pohybmi. Zhlboka dýchať. Ono sa to ľahko povie. Hlava by aj chcela, ale telo nepustí. Navyše, keď je všetka krv všade inde, len nie v mozgu, tak zadržiavať dych je aj životu nebezpečné. A potom pohľad roztúženej ženy v momente, keď prestanete, nie je najpríjemnejší (Ak sa chce človek škodoradostne pobaviť, tak aj hej, ale z dlhodobého hľadiska neoporúčam praktikovať často). Tie blesky v očiach sú horšie, ako keď chlap nechá ostrihané nechty na stole. Stlačenie penisu pri koreni tesne pred ejakuláciou tiež nepovažujem za najšťastnešie riešenie z dôvodov opísaných vyššie. Pre objektivitu však musím dodať, že keď sa človek trafí v správny moment, tak to funguje...ale neprešvihnúť break point (bod odkiaľ už niet návratu) je dosť náročná vec. K mechanickým technikám možno priradiť aj použitie kondómu. Ten tiež ako tak predlžuje stav bojovej pohotovosti, ba i priamo bojového nasadenia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Kde zlyháva fyzické riešenie, musí pomôcť psychika. Tu sa dostávame pre mňa k najzaujímavejšej časti. Ako som sa v nejakej múdrej pseudevedeckej knižke dočítal, je nevyhnutné pri tom myslieť na úplne iné veci. Najlepšie také, ktoré nijako nepripomínajú sex. A sme pri tom, čo by som sa rád dozvedel. Načo myslia muži, keď ešte nechcú dosiahnuť vyvrcholenie? Niekedy až žasnem, čo všetko môže pri tejto bohumilej činnosti chodiť po rozume. Zrejme to bude tým odkrveným mozgom. Minca má však dve strany. Neviem, ako iným ľuďom, ale mne v tej chvíli príde takmer všetko so sexuálnym podtónom.

Obrázok blogu

Čo sa však osvedčilo, je myslieť napríklad na to, že je treba vymaľovať izbu, že tá vzorka na tapetách je otrasná, že obraz je nakrivo a hneď ako človek skončí, tak by ho mal opraviť. Celkom dobrou metódou sú aj spomienky na nepríjemné zážitky. Pády z bicykla sú vcelku vďačné (ešteže som toľkokrát spadol :-). Nevýhodou tejto metódy je, že myšlienkový pochod často prerušujú zväčša neartikulovené zvuky partnerky (ak teda vychádzame z predpokladu, že so spoločným aktom súhlasila a zároveň sa jej priebeh súlože páči a je spokojná), a tak privádzajú myšlienky späť k samotnému sexuálnemu styku, čo nás vracia k problému. Teda blížime sa k break pointu. Tu sa moje vedecké bádanie skončilo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Preto by som rád požiadal ctených čitateľov o metódy a techniky, ktoré v uvedenom texte neboli spomenuté. Pri najbližšej možnej príležitosti prejdú overovacím procesom a o výsledkoch výskumu budeme včas informovať.

Lukáš Milan

Lukáš Milan

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kombajnista zo Súče. Keď mám v ruke svoj pracovný nástroj, tak pokosím všetko. Popri tom ako hobby chodím do školy do tej veľkej Bratislavy. Často idem hlavou proti davu aj traktoru, tak som zvedavý, či sa mi to podarí dokázať aj na blogu. Zoznam autorových rubrík:  Keď ma jazyk svrbíAch tí naši novináriQuo vadis?Očný kontaktSexuálne praktiky pozemšťanovSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu