reklama

Hodokvas 2005 fotoočami

Z kvasu je mnoho dobrých vecí. Pivečko, pálenô, ba aj koláče od starej mamy (i keď moja mama nie je až taká stará). Kvasenie je chemická reakcia. Ujo Newton povedal: "Kde je akcia, tam je aj reakcia." Tí, čo majú za sebou základy sedliackej logiky, vedia, že to platí aj naopak a je im jasné, čo chcem povedať. I keď aj ja mám s tým problémy... Hodokvas je akcia, kde sa kvasí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu
(zdroj: Lukáš Milan)

Herbalizer
Herbalizer 

The Power of the Night

Herbalizer
Herbalizer 

Starý dobrý vinyl...

Obrázok blogu

Hepatitida typu Herbalizer

Hodokvasenie
Hodokvasenie 

Aká si mi krásna, ty rodná zem moja! 

Mitana
Mitana 

Quo vadis?

Pressburger Klazmer Band
Pressburger Klazmer Band 

 Playlist  

Punk is not dead
Punk is not dead 

Punk's not dead!

Obrázok blogu

Impresionizmus v Pezinku

Obrázok blogu

Modrá je dobrá, ale červená je lepšia...

Lukáš Milan

Lukáš Milan

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kombajnista zo Súče. Keď mám v ruke svoj pracovný nástroj, tak pokosím všetko. Popri tom ako hobby chodím do školy do tej veľkej Bratislavy. Často idem hlavou proti davu aj traktoru, tak som zvedavý, či sa mi to podarí dokázať aj na blogu. Zoznam autorových rubrík:  Keď ma jazyk svrbíAch tí naši novináriQuo vadis?Očný kontaktSexuálne praktiky pozemšťanovSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu